Tumble & Dry vestje maat 98 NIEUW

Aangeboden: Tumble & Dry vestje maat 98 NIEUW Prijs: Bieden

Heel mooi vestje met korte mouw maat 98, kan evt. met maat 92 ook al.

Nieuw, niet gedragen, maar wel het kaartje er afgehaald. Ik denk dat ik die ook nog wel ergens heb liggen.

Zo ga ik te werk:

-Verzendkosten worden achteraf bij het bod opgeteld.

-Nadat er een bod uitgebracht is op een advertentie wacht ik nog ev en af of er nog een bod komt, als de advertentie pas geplaatst is, is die tijd iets langer dan de advertenties die er al lang opstaan, daar zal een reactie eerder volgen. Heb je geen zin om te bieden of heb je haast, vraag dan naar de 'direct kopen' prijs, die is hoger als het minimum bod prijs, en hoger dan het evt. hoogste bod, maar dan kunnen we het snel regelen.

-Wanneer ik je een bericht heb gestuurd omdat ik akoord ben met het bod, verwacht ik een reactie terug! Het liefst zo spoedig mogelijk natuurlijk, maar ik begrijp dat niet iedereen de hele dag tijd heeft te reageren. Mocht ik langer dan 1 dag op een reactie wachten, en er komt een hoger bod, vervalt het akoord.

-De advertentie reserveer ik vervolgens nadat ik een bericht heb ontvangen met een verzendadres, ik geef dan mijn betaalgegevens door.

-Verzenden doe ik ZSM nadat de betaling binnen is. Dat lukt niet altijd dezelfde dag, en ook niet altijd de volgende dag.

-Zodra het artikel gepost is laat ik het even weten zodat je weet dat het er aan komt.

  • *-De advertentie haal ik pas weg als ik heb gehoord dat je het artikel ontvangen hebt.

Heel veel plezier en succes op marktplaats!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger