NIEUW Meisjes Legging Name-it - 98 jusa17

Aangeboden: NIEUW Meisjes Legging Name-it - 98 jusa17 Prijs: T.e.a.b.

Nieuwe legging van Name-it.
Maat 98.
Nieuwprijs E 9,95
Ik bied hem ook aan in de maat 92.

Kijk ook eens bij mijn andere advertenties om verzendkosten te besparen. Als je bij marktplaats bij "zoeken" jusa17 intoetst en daarna event. de maat en/of merk met spaties ertussen, dan zie je gelijk wat ik op dat moment aanbied. 2x per week komt er weer andere kleding bij in allerlei maten en merken, net wat ik binnenkrijg. Ik gebruik vaak de termen "prima" het kledingstuk is dan in een mooie staat zonder mankementen, "leuk" het kledingstuk is dan wat meer gedragen en als er een vlekje o.i.d. inzit vermeld ik dat erbij.
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger