Vinrose winterjas - NIEUW!! - Gratis Verzenden!!

TE KOOP:

Schitterende winterjas van VINROSE

Verkrijgbaar in de maten 86, 92, 98 en 104

Deze stoere winterjas heeft een combinatie van glanzende en matte stof, op de voorkant zitten twee zakken met rits en op de borst een zakje met drukknoop. De capuchon met nepbont kan met een rits van de jas af.
De advieswinkelprijs is 159,95 euro, bij mij nu voor 59,95 euro inclusief verzendkosten!

U kunt mij mailen voor het adres van mijn webshop waar u alle artikelen ook kunt bestellen en veilig kunt betalen met IDEAL. Ik mag de site hier namelijk niet noemen.

Kijk bij al mijn advertenties voor het aanbod kinderkleding en disney artikelen,
Mickey Mouse, Minnie Mouse, Thomas de Trein, Bob de Bouwer, Hello Kitty, Chilong, BSTR73 Industries, Girl Star, Phineas & Ferb, Cars, VINROSE en Ducky Beau
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger