Witte slip met Lightning Mc Queen ( Mt 98/104 )

Witte slip met Mc Queen (Cars) afbeelding.
Maat 98/104, Merk: Disney.


Op onzin biedingen wordt niet gereageerd en deze worden dan ook zonder tegenbericht verwijderd.
Graag ook alleen reageren als u echt geïnteresseerd bent en biedingen zijn ZONDER verzendkosten.
Alles is netjes, heel en schoon of het moet anders in de advertentie vermeld staan.
Ik ruil geen kleding en neem ook niets terug.
Verzenden is op risico en kosten van de koper, kan het artikel door de brievenbus dan zal ik het ook zo verpakken.
In geval van pakketpost zal ik het track&trace nummer doormailen zodra ik het op de post gedaan heb.
Ik verzend ook pas als het bedrag op mijn rekening is bijgeschreven.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger