ZGAN Superstoere baggy-jeans, maat 98

Aangeboden: ZGAN Superstoere baggy-jeans, maat 98 Prijs: T.e.a.b.

ZGAN superstoere baggy-jeans, maat 98.
Hierbij bied ik een ZGAN superstoere baggy-jeans aan.
Ik had teveel kleding in de kast liggen en dit broekje is daardoor over het hoofd gezien en dus blijven liggen.

Mocht je interesse hebben, plaats dan een serieus bod.
Wil je meer info, mail me gerust!

Al het speelgoed & mijn kleertjes komen uit een rookvrij huis, verkeren in goede staat tenzij anders vermeld.
Kleertjes zijn altijd zorgvuldig gewassen op max 30 graden en hebben nooit de binnenkant van een droger gezien.
Kijk voor meer leuke kleertjes en baby/kinderartikelen bij mijn andere advertenties!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger