Sjatre: tuniek shirt grijs gestreept longsleeve shirtje 98

Aangeboden: Sjatre: tuniek shirt grijs gestreept longsleeve shirtje 98 Prijs: Bieden

Onwijs leuk tuniekje met 3.4 mouw

grijs gestreept!

Bekijk ook eens mijn andere advertenties met o.a. meer kinderkleertjes/ jassen

Onder de naam "Sjatre" zijn mijn advertenties terug te vinden.

Ik verzend via TNT. Verzendkosten zijn voor de koper.
Na ontvangst betaling op mijn rekening verzend ik direct!

Pakketpost kan evt. ook via DHL à €5,00 alleen verzend ik dat 1 x per 2 weken
Pakketpost via TNT €6,75 wordt direct na ontvangst betaling verzonden.

Na plaatsing bod reageer ik binnen een paar uur. Mocht je geen mail hebben ontvangen dan kan het zijn dat de mail in ongewenste/spam map is gekomen. Kijk daar dan ook in ;-)

IK REAGEER namelijk ALTIJD op biedingen!!!

Wil je snel iets in huis hebben? Plaats een goed bod en je kan het binnen 48 uur in huis hebben! Uitgezonderd de weekenden uiteraard ;-)
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger