pakket 98 - 104 ( najaar) izgs oa DORA, MEXX, K3

Aangeboden: pakket 98 - 104 ( najaar) izgs oa DORA, MEXX, K3 Prijs: € 12,50

met merken als mexx, dora en K3 ....

waanzinnig pakket met goede kleding waar je een poosje mee vooruit kan.
alle kleding is heel en schoon en vlekvrij!

wat zit erin?
t-shirt heartbreaker.
streep longsleeve.
7 hempjes.
rib broekje.
k3 spijkerjack.
dora bodywarmer ( is de print wat van beschadigd).
oranje mexx jasje, zonder cappuchon.
snoopy majo.
2 topjes , dubellaags effect.


kijk evt bij mijn andere advertenties voor meer detail foto's van al deze kleding. het is echt een super pakket!
voor een super prijsje!


GRAAG ALLEEN BIEDEN ALS JE ECHT WILT KOPEN.


kan voor 6,75 verzonden worden. ophalen mag uiteraard ook.







  • al mijn kleding wordt met zorg gewassen en komt NIET in de droger!
  • al mijn spullen zijn heel, schoon en vlekvrij, tenzij anders vermeld in de advertentie!
  • ze komen uit een schone, rookvrije en diervrije omgeving.
  • na het plaatsen van een bod of reactie via de mail, kunt u van mij altijd binnen 16 uur reactie verwacht en. meestal hoort u vrij snel na plaatsing bod / versturen mail al van mij. KIJK GERUST OOK EENS BIJ MIJN ANDERE ADVERTENTIES!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger