Alles voor € 1,-

Aangeboden: Alles voor € 1,- Prijs: € 1,00

Sla je slag ik bied bijna alles aan voor maar € 1,- in verschillende maten van 80 t/m 110/116 De kleding en overige wat ik aanbied is scherp geprijsd, bieden onder de vraagprijs heeft daardoor weinig zin.

Alle kleding die ik aanbied is schoon en gewassen en nooit in de droogtrommel geweest.

Verzendkosten komen voor rekening van de koper!

Ik wil u nog één ding melden, als u geboden heeft op mijn advertenties dan verwacht ik binnen 24 uur antwoord op mijn mail aan u. Indien dit niet het geval is dan ben ik genoodzaakt u bod te verwijderen. Het komt helaas maar al te vaak voor, dat bieders niet reageren!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kinderkleding maat 98

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger